Kunderne kræver Internet privatlivets fred…
… og du ville bedre sidde og tage varsel! Kunder bekymring over internettet privatlivets er stigende, og af gode grunde.
På grund af SPAM og phishing e-mails, identitetstyveri og virus er det helt forståeligt, at kunder har en højnede bekymring om deres Internet privacy. Og det er ikke kun om e-mail-adresser og kreditkortnumre enten. Flere og flere virksomheder indsamler umådelige mængder af data på deres kunder, surfing og indkøbsvaner, som kunne give fascinerende indsigt!
Vi vil se, at flere og flere kunder forlanger at være informeret om hvordan virksomheder tager fat på disse problemer. Og enhver ons er kontrolleret for at se, hvis de leverer på løfter. Så kan virksomheder bedre overensstemmelse, eller forberede sig på at blive efterladt.
Hvordan du kan forsikre Internet privatlivets fred for dine kunder
1. Opret en privacy policy og holde fast ved det
Som sagt, vil kunder gerne vide, hvad din internet privatlivets fred og sikkerhed politik er, så du vil hellere have en! Det bør have følgende aspekter i det:
-Sikre data: alle data skal være beskyttet af firewalls, virusbeskyttelse og enhver anden foranstaltning, du kan tage for at fastsætte dataintegritet og datasikkerhed
-Begrænse adgang: adgang data skal gives til som begrænset en gruppe af medarbejdere som muligt
-Opt-in: Spørg altid en kunde for brug af personoplysninger, fortælle det mål, som du har brug for data og bruge dataene kun for det specifikke mål
-Dobbelt check: Hvis du ikke kan være sikker på brugernes identitet (f.eks. når de indtaster en e-mail-adresse for et nyhedsbrev) har anmodning bekræftet
-Tilladelse til: Aldrig dele oplysninger med nogen 3rd part uden tilladelsen kunder (glem ikke at tjekke Internet privacy policy af den 3rd part)
-Kunden adgang: Give kunderne adgang til deres egne data, og en mulighed for at ændre det (det behøver ikke at være online, men er at foretrække)
-Lokale data: Hvis du bruger en lokal middel til lagring af data (dvs. på kunderne PC, ligesom cookies), forklare hvorfor og hvordan du bruger denne information
-Gennemtvinge: Sørg for du håndhæve denne privacy policy, hvis det er muligt ved at blive medlem af en 3rd part privatliv program, som TRUSTe eller Better Business Bureau
-Børn: Dette er en voksen spil, aktivt indsamler ikke personlige oplysninger fra børn
-Ændring: Fortæl hvad du vil gøre, når du ændrer privacy policy
2. gøre oplysninger tilgængelige online
Sørg for at din Internet privacy policy er fremtrædende tilgængelige på dit websted, helst fra hver side. Også, gøre alle kontaktoplysninger (e-mail, adresse, telefonnummer, osv.) på samme måde. Du ikke ønsker dine kunder til at søge efter info, gør du? De kan ikke finde det, og derefter det er
Klik på. Bye-bye!
3. alle betænkeligheder
Selv med en Internet fortrolighedspolitik fremtrædende tilgængelige på dit websted, vil gæster kontakte dig for at dobbelttjekke, at de kan stole på virksomheden med deres personlige data. Dette er ingen mistillid, undertiden kunder vil være beroliget af en reel, liv person. Så sørg for at du kan håndtere alle disse undersøgelser, hurtig og betryggende.